سیاه سفید

هر چه که می بینیم لزوما حقیقت ندارد.

سیاه سفید

هر چه که می بینیم لزوما حقیقت ندارد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۹/۱۶
    ده
  • ۹۵/۰۹/۱۶
    نه
  • ۹۵/۰۹/۱۵
    شش
  • ۰
  • ۰

سوم

فاطمه توی خوابگاه دارد کارهای پروژه‌اش را می‌کند.فاطمه معدل الف است و امشب فهمیدم.فکر نکنم هیچ‌گاه توانایی الف شدن را داشته باشم.اگر پشتکار جزئی از هوش است باید دست هایم را بالا ببرم و بگویم نه تنها قبول میکنم باهوش نیستم بلکه قبول میکنم همسر قبلی ف از من باهوشتر بوده است(هر چند واقعا لزومی به این قیاس نبود ولی این کارکرد تخماتیک ذهن معیوب من است).

امشب عکس ف و قرمز را پروفایل تلگرامم گذاشتم.احتمالا دیگران فکر می‌کنند از عشق و فقط خودم می‌دانم برای پیدا کردن جسارت رو‌به‌رو شدن با حقیقت و برخوردهای دیگران

  • ۹۵/۰۹/۱۴
  • سین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی