سیاه سفید

هر چه که می بینیم لزوما حقیقت ندارد.

سیاه سفید

هر چه که می بینیم لزوما حقیقت ندارد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۹/۱۶
    ده
  • ۹۵/۰۹/۱۶
    نه
  • ۹۵/۰۹/۱۵
    شش
  • ۰
  • ۰

هشتم

مامان فرزانه هم به جمع کسایی که از درسم میپرسن اضافه شده!مثلا میگه کلاس چهارشنبت چی.عمومی شنبت چی.نمیدونم از رو صمیمیته یا میخاد بگه که تو تنبلی نمیری سر کلاسات.همش فک میکنم دارم با میم مقایسه میشم.خود کن بینی دارم انگار.دون کیشوت سر اینکه پروفایلم عکس ف و قرمزه باز از گوشی مامان بلاکم کرده.حال میکنم لجش درمیاد^_^حس میکنم با اینکه نمیخوام انتقام بگیرم اصلا و دیگه برام مهم نیست ولی انگار انتقام ازارای دبیرستانم داره ازش گرفته میشه ووهوهوو.هر چند خ تنبیه کمیه!تنبیهش با خوشبختی من!!!هنوز به ادمایی که میگن چقدر فاصله سنی دارید میگم ده سال.چرا نمیگم چهارده سال؟نمیدونم.اگه احساسی ک دارم رو بخوام بهشون بگم که باید بگم چهارسال!!امروز تربیت از ده دور ،هشت دور دویدم و دراز نشستم ۳۶ تاشو رفتم ^_^همش صدای فریبرز تو ذهنم بود ک میگفت افرین.ادامه بده.

ای کاش معدل کلم زیر ۱۲ نباشه:(((

  • ۹۵/۰۹/۱۶
  • سین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی