سیاه سفید

هر چه که می بینیم لزوما حقیقت ندارد.

سیاه سفید

هر چه که می بینیم لزوما حقیقت ندارد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۹/۱۶
    ده
  • ۹۵/۰۹/۱۶
    نه
  • ۹۵/۰۹/۱۵
    شش
  • ۰
  • ۰

پنج

وقتی حالتون بده نسکافه زیاد نخورید.وقتی نسکافه زیاد خوردید بعدش کیک شکلاتی نخورید.وقتی کیک شکلاتی خوردید خامه زیاد نخورید وگرنه مثل الان من توی خوابگاه پر از حالت تهوع و کلافگی میشید.ف خیلی بی‌قراری میکنه.در حری که احساس عذاب وجدان میکنم زن متاهلیم که باید پنج سال دور از شوهرم درس بخونم.همش با خودم فکر میکنم عزیزدلم به خاطر من داره دوریو تحمل میکنه.بخاطر این مدرک کوفتی.بعدش باز حالم بده که چرا درس نمیخونم.یه عالمه ویروس نخونده و انگل نخونده و اندام نخونده و جنین نفهمیده دارم😔چقدر از خودم بدم میاد ک فریبرز این همه کار میکنه و من حس میکنم هیچ غلط خاصی نمیکنم.فقط فکر فکر فکر...ای کاش یبار دیگه فقط ترم سه بشه.دلم برای اون کتابخونه رفتنا،درس خوندنا،جدی بودنا و اخر هفته ها بی دغدغه عشق کردنا تنگ شده.چی میشه فقط یه بار دیگه ترم سه بشم.اصلا فردا میخوام دوباره برم کتابخونه و شروع کنم این کارو.چقدر دوست داشتم.چقدر حالم خوب میشد.ف چقدر با من خوبه.چقدر همه کار داره برام میکنه.اون وقت من چکار میکنم در برابرش؟هیچکار.حقیقتا هیچکار.امشب مالامال از احساس عذاب وجدانم😔😕

امشب برا فاطمه هم اتاقیم گفتم جریان ازدواجمو.واکنشش خیلی عادی بود.انقدر داره حالم خوب میشه با گفتنش ک دلم میخواد این سر بریده رو به همه نشون بدم دیگه.

خیلی حرف دارم.در مورد همه چیز.اینستاگراممو حذف کردم.حوصله نداشتم.

  • ۹۵/۰۹/۱۵
  • سین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی