سیاه سفید

هر چه که می بینیم لزوما حقیقت ندارد.

سیاه سفید

هر چه که می بینیم لزوما حقیقت ندارد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۹/۱۶
    ده
  • ۹۵/۰۹/۱۶
    نه
  • ۹۵/۰۹/۱۵
    شش
  • ۰
  • ۰

سیزده

خابگاهم.دیروز تو گوشی ف مسیجاشو با مامان قرمز دیدم ک نوشته بود رسیدی و مراقب خودت باش و این حرفا.ای کاش زبونم لال میشد(دور از جون) و به ف نمیگفتم که بعد ازدواجش با من با میم رسمی شده.درستشم همینه.چه معنی داره خب ادم با کسی ک ازش جدا شده خیلی خوب حرف بزنه؟اصلا نمیتونم درک کنم.حقیقتا اصلا.بعد اینکه رویه شو عوض کنه...

اون وقت من به قیمت ندیدن مامانم و همه دون کیشوتو بلاک کردم و کلا ارتباط بی نهایت رسمی شده.اون وقت...چی بگم.اصلا براش مهم نیست که این چیزا منو اذیت میکنه.در کوتاه مدت اگر اعتراض کنم رفتارشو عوض میکنه در طولانی مدت اصلا:((نمیدونستم اینجوریه حتا بعد ازدواج😔😔دوبار که بهش بگم بهت اعتماد دارم فک میکنه میتونه هر چی دلش خواست به هر کس دلش خواست بگه.مامان فرزانه هم که قوز بالا قوز.امتحانامم که از همه بدتر.انگاری حال دلم و جسمم و هیچی خوب پیش نمیره.دیشب رسمن جلو همه داد زد با رفتارش ک بدون پارمیس اولویته تو این خونه و نمیدونه چقدر ازش بدم اومد.انگار من لعنتی هیچ جا نباید اولویت باشم.دقیقا هیچ جا.ن تو خونه خودمون ن تو خونه ف شون و ن حتا تو رابطم با ف:(((اشکام داره میاد.میخام فقط بخابم.خستم.زیاد

  • ۹۵/۰۹/۲۱
  • سین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی