سیاه سفید

هر چه که می بینیم لزوما حقیقت ندارد.

سیاه سفید

هر چه که می بینیم لزوما حقیقت ندارد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۹/۱۶
    ده
  • ۹۵/۰۹/۱۶
    نه
  • ۹۵/۰۹/۱۵
    شش
  • ۰
  • ۰

ده

امروز بارها با خودم تکرار کردم که ازدواج یعنی پای اشتباهات گذشته و حال و اینده هم بمونیم و عشق هم یعنی همین.فکر کردم خیلی عاشقم.الان؟خیلی سختمه با ف عصبانی نباشم بخاطر همچین اشتباه بزرگی.ولی به هر حال زمونه خیلی بیشتر از اشتباهش ازش انتقام گرفته.اشتباهش چی بوده؟عاشق ادم اشتباهی شدن.به هر حال گاهی ادم خوبه بودن خیلی سخت تر ازین حرفاست.

من باید پاش بمونم

من باید پاش بمونم

من باید پاش بمونم

من باید پاش بمونم ...

همیشه ی همیشه ی همیشه ی لعنتی.

  • ۹۵/۰۹/۱۶
  • سین ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی